divendres, 3 de novembre del 2017

Juguem amb l'escala de DO

Fa uns dies, els alumnes de p4 van descobrir que les notes musicals es poden ordenar formant escales que pugen i baixen i ens ajuden a formar melodies de tot tipus i colors.

Aquí els teniu creant les seves melodies personals. Fixeu-vos en la projecció de l'activitat; al començament, molt pocs volien fer-ho i les seves creacions eren molt senzilles, però més endavant, tothom ho volia fer i van començar a aturar, botar, tornar enrere... qüestió d'agafar una mica de confiança en les seves intervencions, cosa que és tan important com l'aprenentatge musical en sí.






3 comentaris:

  1. Gràcies Joan per la teva feina i per aquests vídeos tan guayss

    ResponElimina
  2. De res, em sap molt greu no poder penjar-ne més... estic tot sol amb ells i quan puc, tardo molt en tenir un moment per penjar-ho al bloc...

    ResponElimina
  3. M'ha encantat la idea dels aros !!! Entenc que tu sol es molt difícil de gravar-los, a mi em passa igual, al final em vaig comprar un pal sefie tripode que em va genial! el deixo gravant estonetes i després edito els videos :)
    Felicitats!!

    ResponElimina