Després hem treballat la direccionalitat del so. Un dels alumnes s'ha col·locat enmig i els altres havien de tocar, d'un en un, la seva maraca. L'alumne que jugava havia d'assenyalar amb el dit d'on venia el so.
dimarts, 26 de març del 2013
Direccionalitat del so
Avui els laumnes de P5 han treballat l'audició. Primer hem xerrat sobre com escoltem i hem fet un joc de passar paraules en rotllana. Tots s'havien de col·locar formant una rotllana i havien de passar la paraula que escoltaven en veu baixa al següent company. Ha estat divertit veure que era molt difícil aconseguir que la paraula final fos la mateixa que la paraula amb la que començàvem.
Després hem treballat la direccionalitat del so. Un dels alumnes s'ha col·locat enmig i els altres havien de tocar, d'un en un, la seva maraca. L'alumne que jugava havia d'assenyalar amb el dit d'on venia el so.
Després hem treballat la direccionalitat del so. Un dels alumnes s'ha col·locat enmig i els altres havien de tocar, d'un en un, la seva maraca. L'alumne que jugava havia d'assenyalar amb el dit d'on venia el so.
Etiquetes de comentaris:
Audició,
Curs 2012/13,
Expressió instrumental
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada