dilluns, 12 de gener del 2015

Mil gràcies Roger!

És una història bastant llarga, però molt polida... fa uns mesos, navegant per Internet, vaig trobar una il·lustració genial sobre l'òpera de Mozart "La Flauta Màgica"; la reconeixeu?

Vaig veure que la imatge estava enllaçada al bloc de l'autor, un il·lustrador professional anomenat Roger Simó Carles.


Respectant al màxim la seva feina, vaig creure oportú demanar-li, via e-mail, permís per emprar alguna de les seves il·lustracions en els projectes musicals que fem a l'aula de música, i la seva resposta em va agradar moltíssim:


"Per suposat, així els meus dibuixos tindran una segona vida... si em necessites per a qualsevol altre projecte m'ho dius..."

Li vaig comentar que, tal vegada més endavant, composaríem el nostre segon disc de "Canta'm un conte!", i el nostre amic Roger em va oferir dissenyar-nos la portada del disc!
Vam mantenir contacte durant unes setmanes i, encara que tenia moltíssima feina, va fer un gran esforç disenyant la nostra portada...

Primer esborrany de la portada
Il·lustració acabada
Portada definitiva
Sempre intento transmetre als alumnes que el major tresor que tenim és el temps, ja que quan s'en va... mai torna.
Encara que falten paraules per agrair l'esforç i el temps que en Roger Simó ens ha regalat, m'agradaria desitjar-li moltíssima sort, tant professional com personalment.
Roger, si en el futur visites la nostra illa no dubtis en visitar-nos; sempre tindràs les portes de Sa Graduada obertes!

Gràcies!

4 comentaris:

  1. De res amics, m'ho he passat molt bé.
    Sempre amb l'ensenyament i la cultura!
    Molta sort!

    ResponElimina
  2. Si serà aquest el dibuix de la portada quedarà fantàstica!

    ResponElimina
  3. M'encanta el dibuix de la portada!!!

    ResponElimina
  4. Quin dibuix més polit !!!

    ResponElimina